بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (2024)

Table of Contents
مسیرهای پرطرفدار بلیط اتوبوس مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 عوامل موثر بر قیمت بلیط اتوبوس چیست؟ انواع بليط اتوبوس خرید آنلاین بلیط اتوبوس از تمام ترمینال‌ها مقالات مرتبط با اتوبوس سوالات متداول هزینه بلیط اتوبوس بزرگسالان با کودکان چه تفاوتی دارد؟ میزان بار مجاز در سفر با اتوبوس چه‌قدر است؟ برای خرید بلیط اتوبوس چه مدارکی لازم است؟ آیا هنگام خرید آنلاین بلیط اتوبوس، نیاز به چاپ آن هم هست؟ برای سفر با اتوبوس چند دقیقه قبل از حرکت باید به ترمینال رفت؟ قوانین حمل حیوانات خانگی مانند سگ و گربه با اتوبوس چگونه است؟ آیا بعد از خرید بلیط اتوبوس، امکان ویرایش اطلاعات و تعویض جایگاه صندلی هست؟ نحوه استرداد بلیط اتوبوس چگونه از قاصدک 24 بلیط اتوبوس بخرید؟ اتوبوس‌های اسکانیا اتوبوس‌های ولوو اتوبوس‌های مان پیشنهادات قاصدک 24 خرید بلیط اتوبوس از تمام شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر بلیط اتوبوس ایران پیما بلیط اتوبوس رویال سفر بلیط اتوبوس سیر و سفر بلیط اتوبوس همسفر

سایر خدمات

درخواست ویزاساده و بی دردسر ویزای توریستی بگیر!تور گروهییک سفر کوتاه و دلخواه رو تجربه کن!

سفر با اتوبوس نه تنها شیوه‌ای آسان و همیشه در دسترس شناخته می‌شود؛ بلکه هزینه‌ کمتری نسبت به سایر وسایل نقلیه دارد. امروزه علاوه بر روش حضوری، می‌توان به صورت آنلاین، بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف داخلی و خارجی را خریداری کرد. از این طریق، علاوه بر صرفه جویی در زمان و بودجه خود، دیگر نگران از دست دادن ظرفیت نخواهید بود. پس با ما همراه شوید تا با مهم‌ترین نکات و نحوه خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی بیشتر آشنا شوید.

مسیرهای پرطرفدار بلیط اتوبوس

امروزه امکان سفر زمینی با اتوبوس در مسیرهای متعددی فراهم شده است. شما می‌توانید در صفحه لیست تمامی مسیرهای اتوبوس، همه مقاصد را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه هم با پرترددترین آن‌ها آشنا خواهید شد:

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (5)از تهران به

اصفهانکرمانشاهشیرازمشهد

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (6)از مشهد به

تهراناصفهانکرمانیزد

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (7)از اصفهان به

تهراناهوازشیرازیزد

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (8)از تبریز به

تهرانارومیهاردبیلزنجان

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (9)از شیراز به

تهراناصفهاناهوازبوشهر

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (11) مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24

قاصدک 24، سایت ارائه دهنده انواع خدمات سفر همچون بلیط هواپیما و قطار تجربه یک خرید آسان را برای کاربران خود رقم می‌زند. در ادامه با مهم‌ترین مزایای رزرو بلیط اتوبوس از این سامانه بیشتر آشنا خواهید شد:

  • خریداری ارزان ترین بلیط از طریق مقایسه قیمت‌ها
  • رزرو بلیط پیش از تاریخ سفر، بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • بهره‌مندی از فیلترهای هوشمند جستجو جهت شخصی‌سازی ساعت حرکت، ترمینال مبدا و مقصد و شرکت مسافربری
  • انتخاب شماره صندلی به صورت آنلاین
  • پرداخت سریع و اینترنتی در درگاه‌های امن
  • امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه
  • ارائه خدمات پشتیبانی در 24 ساعت شبانه‌روز ( با 75269-021 تماس بگیرید )

عوامل موثر بر قیمت بلیط اتوبوس چیست؟

جهت استعلام قیمت بلیط اتوبوس همچون اتوبوس مشهد کافی است مسیر و تاریخ سفر خود را در وبسایت قاصدک 24 وارد نموده و نرخ بلیط‌ها را به همراه مشخصات کامل مورد بررسی و مقایسه قرار دهید و بر اساس شرایط خود قیمت مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. زیرا عوامل مختلفی همچون شرکت اتوبوسرانی، نوع اتوبوس و خدمات ارائه شده می‌توانند بر تعرفه اثرگذار باشند. به منظور پیدا کردن بلیط ارزان اتوبوس هم می‌توانید لیست نتایج را در قاصدک 24 بر اساس کم‌ترین نرخ مرتب‌سازی کنید.

انواع بليط اتوبوس

اتوبوس‌ها به دو صورت معمولی و vip ارائه می‌شوند. اتوبوس‌های وی آی پی همچون اتوبوس اصفهان تهران VIP نسبت به معمولی‌ها از امکانات بیشتری همچون فضای بیشتر، صندلی‌ تخت شو و نیمه تخت شو، مانیتورهای شخصی، جای شارژر تلفن همراه، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، پرده برقی و... برخوردار هستند. در ادامه با معروف‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد:

خرید آنلاین بلیط اتوبوس از تمام ترمینال‌ها

در قاصدک 24 این امکان فراهم شده تا بلیط اتوبوس را برای تمامی ترمینال‌ها و مسیرهای کشور خریداری کنید. هم‌چنین هنگام جست‌و‌جو بلیط در وبسایت این مجموعه همچون بلیط اتوبوس تهران اصفهان، می‌توانید از فیلترهای نتایج در سمت راست صفحه استفاده نموده و پایانه مبدا و مقصد را مشخص کنید. با این روش، تنها بلیط‌هایی نمایش داده می‌شوند که در ترمینال مورد نظر شما موجود هستند.

مقالات مرتبط با اتوبوس

امکانات اتوبوس های وی آی پیمعرفی بهترین شرکت های اتوبوسرانی کشورمعرفی ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران و امکانات آنکدام اتوبوس برای مسافرت بهتر است؟بهترین و امن ترین صندلی اتوبوس کجاست؟میزان بار مجاز در سفر با اتوبوس چقدر است؟راهنمای کنسلی بلیط اتوبوسراهنمای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (20) سوالات متداول

هزینه بلیط اتوبوس بزرگسالان با کودکان چه تفاوتی دارد؟

نرخ بلیط برای تمامی افراد بالای 5 سال برابر با کل تعرفه بلیط بوده و تنها برای کودکان زیر 5 سال رایگان است. اما اگر برای کودک زیر 5 سال خود نیاز به صندلی اختصاصی دارید، باید برای او بهای کامل را بپردازید.

میزان بار مجاز در سفر با اتوبوس چه‌قدر است؟

طبق قوانین سازمان راهداری هر فرد در سفرهای داخلی مانند مشهد، مجاز به حمل 20 کیلوگرم بار و در سفرهای خارجی تا 40 کیلوگرم است. البته ممکن است برخی شرکت‌‌های اتوبوسرانی با دریافت جریمه، امکان حمل اضافه بار را بدهند.

برای خرید بلیط اتوبوس چه مدارکی لازم است؟

کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه، شماره تلفن و کارت بانکی عضو شتاب.

آیا هنگام خرید آنلاین بلیط اتوبوس، نیاز به چاپ آن هم هست؟

خیر. نیازی به چاپ وجود ندارد.

برای سفر با اتوبوس چند دقیقه قبل از حرکت باید به ترمینال رفت؟

اگر با محیط ترمینال شهر مورد نظر خود آشنا هستید، 30 دقیقه کافی است. در غیر اینصورت بهتر است از 40 دقیقه قبل حاضر شوید.

قوانین حمل حیوانات خانگی مانند سگ و گربه با اتوبوس چگونه است؟

طبق قانون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمل هرگونه بار غیر بهداشتی از قبیل احشام (مرده یا زنده) یا حیوانات خانگی غیرقانونی محسوب می‌شود.

آیا بعد از خرید بلیط اتوبوس، امکان ویرایش اطلاعات و تعویض جایگاه صندلی هست؟

خیر، نمی‌توان هیچگونه ویرایشی در این زمینه انجام داد و تنها راه، لغو و خریداری مجدد است. البته کنسلی مشمول جریمه نیز خواهد شد.

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (21)

نحوه استرداد بلیط اتوبوس

اگر به هر دلیل در برنامه شما تغییر ایجاد شد و نیاز به کنسلی بلیط اتوبوس داشتید، کافی است به پنل کاربری خود در قاصدک 24 مراجعه کرده؛ از لیست بلیط‌ها مسیر مورد نظر را انتخاب نموده؛ سپس بر گزینه درخواست کنسلی کلیک کنید تا با کسر میزان جریمه، مبلغ باقی مانده به حساب شما باز گردد. پیشنهاد می‌شود جهت بررسی درصد جریمه و قوانین کنسلی، به صفحه استرداد بلیط اتوبوس مراجعه کنید.

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (22)

چگونه از قاصدک 24 بلیط اتوبوس بخرید؟

جهت خرید از قاصدک 24، بهترین سایت فروش بلیط اتوبوس کافی است بر سربرگ اتوبوس کلیک کرده؛ مبدا، مقصد و تاریخ رفت را مشخص نموده و بر دکمه جستجو بزنید تا لیست بلیط‌ها همچون اتوبوس شیراز به نمایش در‌آید.

با کلیک بر اطلاعات بیشتر، می‌توانید نوع اتوبوس، شرکت اتوبوسرانی، شهرهای توقف، جایگاه‌های فروخته شده به آقایان و بانوان و ظرفیت‌های باقی مانده را مشاهده کنید. پس از بررسی کامل جزئیات، قوانین و قیمت‌‌ها، بر دکمه انتخاب کلیک کرده، اطلاعات مسافران را ثبت کنید، مبلغ را پرداخت نموده و درنهایت بلیط خود را آنلاین دریافت کنید.

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (23)بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (24)

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (25)

اتوبوس‌های اسکانیا

اسکانیا با ۲ مدل کلاسیک، ۲ مدل مارال و ۱ مدل درسا از سرعت و شتاب‌گیری بهتری نسبت به سایر اتوبوس‌ها بهره‌مند هستند و خدمات مناسبی همچون عایق بودن اتاق اتوبوس را ارائه می‌دهند تا صدای کمتری حس شود.

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (26)

اتوبوس‌های ولوو

وولو با ۷ مدل اتوبوس بین شهری و توریستی نسبت به سایرین از سواری راحت‌تر، استحکام و امنیت بیشتری برخوردار است و سروصدای زیادی نیز در طول مسیر ندارد. به همین جهت توانسته‌ محبوبیت ویژه‌ای پیدا کند.

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (27)

اتوبوس‌های مان

مان که ساخت کشور آلمان است، از بهترين و ایمن‌ترین اتوبوس‌های بين شهری به شمار می‌رود و از نظر رانندگان بسیار خوش دست و راحت است و خدمات به‌روزی را به مسافران ارائه می‌دهد.

پیشنهادات قاصدک 24

تهران تبریز شیراز اصفهان

قم رشت مشهد اهواز

بوشهر کرمانشاه کرمان یزد

کاشان بندرعباس بیرجند ملایر

کرج ارمنستان استانبول

ترمینال شرق تهران ترمینال غرب تهران ترمینال جنوب تهران ترمینال صفه اصفهان

ترمینال کاوه اصفهان ترمینال مشهد

خرید بلیط اتوبوس از تمام شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر

هم‌اکنون شرکت‌های اتوبوسرانی متعددی در تمامی مسیرهای داخلی و برخی مسیرهای خارجی مشغول فعالیت هستند. اصولا نوع خدمات این مسافربری‌ها مشابه یکدیگر است، با این حال هر یک مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه با معروف‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد:

بلیط اتوبوس ایران پیما

ایران پیما، از شرکت‌های‌ اتوبوسرانی قدیمی است که در بیشتر شهرهای ایران نمایندگی دارد. با تهیه بلیط اتوبوس ایران پیما می‌توانید از اتوبوس‌هایی نظیر ولوو، اسکانیا و بنز استفاده کنید. بسیاری از اتوبوس‌های آن از نوع وی آی پی هستند.

بلیط اتوبوس رویال سفر

اگر بلیط اتوبوس رویال سفر را خریداری کرده‌اید، خوب است بدانید رویال سفر یک شرکت اتوبوسرانی با سابقه است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از نخستین وارد کنندگان اتوبوس VIP در صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به شمار می‌رود.

بلیط اتوبوس سیر و سفر

سیر و سفر به عنوان اولین شرکت اتوبوسرانی خصوصی در ایران، هم‌اکنون به‌روزترین ناوگان مسافربری را در اختیار دارد و در تمامی پایانه‌های تهران و بیش از ۹۵ نمایندگی در سراسر کشور، بلیط اتوبوس سیر و سفر را به فروش می‌رساند.

بلیط اتوبوس همسفر

با بلیط اتوبوس همسفر می‌توانید از خدمات اتوبوس‌های جدید وی آی پی آن که تولید کشور آلمان هستند بهره‌مند شده و با صندلی‌هایی راحت و با قابلیت تخت‌خواب شو، آرامش و آسودگی را تجربه کنید.

بلیط اتوبوس ارزان و vip از سراسر پایانه های کشور (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Catherine Tremblay

Last Updated:

Views: 5662

Rating: 4.7 / 5 (67 voted)

Reviews: 82% of readers found this page helpful

Author information

Name: Catherine Tremblay

Birthday: 1999-09-23

Address: Suite 461 73643 Sherril Loaf, Dickinsonland, AZ 47941-2379

Phone: +2678139151039

Job: International Administration Supervisor

Hobby: Dowsing, Snowboarding, Rowing, Beekeeping, Calligraphy, Shooting, Air sports

Introduction: My name is Catherine Tremblay, I am a precious, perfect, tasty, enthusiastic, inexpensive, vast, kind person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.